Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :allo , allo mes gins
flobart22/04/2013 12:00
bonjour mes gins, bin alors !! adou qu'ché vos étes don???? si drés qui a un molé d'solé , y'a pu parsonne qui vient faire un tiot coucou, am'mote qu'n peu'té freumer ch'forum jullet et l'moé d'aout !! lol ; a part cha ; sul cote d'azur i fait un temps a vinde des bottes , peuk'minquer ché pon mi qu'cha déringe el puss ; a cause qu'ichi i f'ro cor caud assez vite ! bon''app a tertous , et pététe ad'taleure
annesophie23/04/2013 07:31
Bonjour tertous ouai ch'est vrai cha quand in a un tiot peu d'solel l'journée alle passe trop vite . Ichi in devrot cor avoir eune belle journée l'solel i moutre déjà sin nez Mi j'aime bin l'printemps apres avec l'caleur ch'est pus rute J'va armette m'barou in vernis pis bintot j'pourrais arpiquer mes tiotes fleurs in d'dans. Bon mardi mes gins n'vous gênez pas i a du café ch'est fait pour .
flobart23/04/2013 10:14
bonjour mes gins, merci anneso pour el jus, cha fait du bin ed'souffler un molé ,avint d'arpartir jusqu'à midi, ichi étou din'l sud i fait bieau , , n'oubliez pon vos capiau d'pale , si vos étes din ch'gardin, cha s'roai domache ed'perde un foromeux (forum) , o n'avont d'ja pon gramin ; a cause d'eune insolation !! lol

allé adé
cartouche23/04/2013 10:42
bonjour mes gins, j'ai pon gramint d'temps in ch'momint mais j'essaie d'passer quand même
nounours 7623/04/2013 11:52
ichi dins l' 76 comme d'habitute pleut.
flobart23/04/2013 12:29
cha fait eune coupe ed'jours qu'o z'avont point d'nouvelle de ami5962 , faut dire qu'en s'momint y'a d'quoi faire din 'l gardin !! allé bonn'app a tertous

adé
myrianna23/04/2013 14:08
bonjour tertouss

mi, j'ai des problémes avec min manicraque , j'auros ker ett Josephine ange gardin , ej fros clac avec mes dogts et tout irot miu....

Y'a un bieau solel ichi , j'ai fait du café pou l'digestion si cha vous dit

Bon après midi mes gins
myrianna23/04/2013 14:10
"gardien " pardon, quoique gardin pour ami 5962 cha irot bien aussi , clac
flobart23/04/2013 15:58
merci pou ch'café myrianna, bin atombé qui z'in parle'te en s'momint al télé ed'tout chés acrinquillaches alectroniques, i s'roait vraimint temps ed'faire eun' séquoé ,car ché vraimint pon drole quand t'acate un apparel et 2 ans per après i qué in raque, et qui n'seuch'té pon t'el rindimincher ch'taparel là; pour cause : i parroait qui n'éroai'té pu ed'pieches detachées ! berdaffe !!!! qué sieque o vivon mes amis

adé
lena23/04/2013 20:50
bonsoir tertous
ichi in a eu un'n belle journée
j' avos mes 5 tiots à garder du coup hier j' ai été à l' piscine avec eux ;el soir i zont dormis à m' maison et pis aujourd' hui i se sont amusés toute l' après-midi déhors
ess soir i sont arpartis à leu maison mais jeudi matin j' les ai core jusqu' à vendredi soir
jeudi normal'mint in a du bieau temps donc i s' amus'ront core déhors et vendredi comme qui f'ra moins bieau j' irais au cinéma avec eux
comme min dossier i est à l' commission ed réforme au moins pendant que j' ai mes tiots j' y pinse pas et pis pendant ech temps là t' as moins ed maux
bonne soirée à vous mes gins
myrianna24/04/2013 10:18
bin t'é bien occupée lena avec tes tiots hein.

Pour tin dossier , t'as pas peur qui t'mette in pré- retraite???

lena27/04/2013 16:24
bonjour tertous
cha y est mes tiots i sont arpartis à leu maison
heureus'mint i a fait à peu près bieau du coup i se sont granmint amusés déhors
eh bin si Myrianna j' pinse que ch' est s' qui va m' arriver!
j' vas ett dire que edpuis 2 s'min'nes j' ar ai ed maux à m' n' épaule droite j' n' ai rindez-vous avec el rhumato quel 28 mai et cha fait déjà 1 mos que j' ai pris rindez-vous
bonne fin d' après-midi

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:peimme
français:pomme
genre:n.f.