Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est fête aujordh'ui
ami 596224/04/2013 07:34
bonjour a tertous (tes) qui passeront ech café y fait ,sert te ti même ,bin ej su pon passé pon l'timps diminche j'ai fait ch'marqué aux puches avec eu m'tiote nénette (44 ins)pi j'ai bin avinché dins mins gardins (pennetières,tomates,pot ed chuque salates etc..) aujourd'hui ej va nettier au karcher a plus mes gins

saint FIDELE cache pon
annesophie24/04/2013 07:44
Bonjour mes gins Merci ami5962 pour l'jus ouai je m'sers mi minme et pis j'prinds minme l'chuque comme cha ej fais eunejatte ed caféà l' chuchette cholaille . Ichi i parait que l'pleufe alle arvient vindredi bin bin bin j'auros du armonter m'piscine alle aurot été rimplie par l'ieau du ciel .Bon mercredi à tertous Prenez soin d'vous autes
flobart24/04/2013 10:05
bonjour mes gins; merci ami5962 pou ch'café, cha m'manquoé chés derniers temps, pour mi j'ém disoé cha i est i fait l'gréve du café, ou i est parti l'queur direct din chés z'amerique du sud ?? lol; bref , contint d'tarvir ; proufite ed'tin gardin car anneso al'a raison , i va nin r'quere eune bonne vinderdi, minquer qu'ché bon pou ch'gardin , mais pou nouzotes faut pon qu'cha dur trop longtimps !!

allé adé
myrianna24/04/2013 10:25
Bonjour tertouss

Merci pou ch' café

Alors cha y'é i vont pouvoir s'marier in France , ichi ché pas core passée , in a d'autts problémes plus graffs , cha fait 2 mos qu'in est sans gouvernmint... iss mettent pon d'accord!!

I fait caud ch'matin , in peut pas rester infermé avec un temps parel donc je m'sauff

Bonne journée à tertouss
ami 596224/04/2013 11:45
ichi aussi y fait biau j'ai nettier ch'matin avec ech karcher ,j'ai incore des tomates a arpiquer pi du basilic ,ej va vire si l'pompe ed min puit ya l'va incore j'va pon attinte l'séchéresse pour vire cha ,bon j'vas daller maquer a plus min gins bonne appétit

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:carrier
français:charier, porter, transporter
genre:v.
Accéder au glossaire