Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :j'arsus ed corvée
ami 596225/04/2013 07:23
ch'est toudis mi ch'premier a déjouquer et a faire ej jus ,ej su toudis ed corvée mais ch'est d'bon coeur qu'je l'fais ,Flobart y a quaire min café ,ch'est pon de l'chirloute ,du jus ed cauchette du bon qu'Annesophie a l'bos a l'chuchette ,un peu pon faire ed bistoule l'fournisseur de g'nief y dot éte in grêfe,mes bonne journée a tertous ej dot daller faire faire des course aijourd'hui arfaire ch'plein des placard et de ch'congèle ,dépinser des doupes
cartouche25/04/2013 07:47
bonjour mes gins , me vla avec eune boutele de g'nièfe, merci pour ch'café ami5962. I va core faire biau ichi, min lilas i est fleuri et min muguet aussi cha sint bon dins ch'gardin
ami 596225/04/2013 08:58
bin mi j'ai un biau bouquet ed lilas blanc sur l'tape ,pi hier y avot des arondes qui volotent dins ch'ciel ,cha fait plaijit tout cha ,min muguet y est biau aussi,merci pour l'boutèle Cartouche cha désinfecte ch'gosiau
myrianna25/04/2013 09:59
Bonjour tout l'mont

Bin du lilas blanc , du muguet , du café que belle journée qui comminche Merci.

Vous n'avez de l'chance quand meme , mi sus in appartmint , j'ai qu'un pauff géranium qui s'efforche ed mett einne fleur pou m'faire plaigir...

Y'a un bieau solel ichi ,in plus ché l'fete d'la libération aujourd'hui , .. Hier , i m'ont livré min P C portable mais si j'ai pas l'tiote clé pour internet ej peux rien faire alors ej m'in va vire si ch'magazin y'é ouvert.
Bonne journée mes gins
annesophie25/04/2013 10:26
Bonjour mes gins bin vous allez tertous dépinser des doupes aujourd'hui inda qui ont d'droles idées quand minme cholaille Bon jeudi mes camarates Ichi au fait ni lilas ni muguet mes lilas sont in bourgeons mais j'n'ai minme pas eune feulle ed muguet ch'est rute c't'année avec l'temps d'brin i a pas grandmint d'cosse dins l'gardin
flobart25/04/2013 10:58
bonjour tertous, 11h, j'va quind méme boére eune tasse ed'café ,pi eune tiote bistoule , (un tout inssembe) comme i dise'té cor souvint du ccoté d'berck; bon a part cha , temps gris sul cote d'uzur !! mais inn'fait pon froéd du tout , mi aussi myrianna ej'sus in appartt' , mais l'cote d'azur ché un gardin a ciel ouvert , en s'momint s'qui est magnifique ché l'glycines; cha fait des belles grappes, faut nin proufiter car din eune quinzaine ed'jours chés fini,
bon allé j'artourne au chagrin jusqua 12h , merci pou l'jus et l'rinchette !! adé
myrianna25/04/2013 11:28
bin j'ai einne belle vue aussi flobart , ej vos les Alpes i sont core plein d'neiche d'ailleurs et pis ej sus au dernier étache , y'a personne qui marche sus m'tiete ..
annesophie25/04/2013 12:11
Cha i est l'solel i estarvenu faut in profiter comme cha n'va pas durer in va s'armette au gardin Bon appétit mes gins
flobart25/04/2013 12:30
in parlant d'muguet,ch'busilloé in mi même ,t'alleure in fésant m'nouvrache, et j'rigoloé tout seu comme un bochu !
adon; ché vrai qu'chés politiques , eq'sa seuche'té d'un coté ou d'l'eute , os 'avons gramin " d'cloches" qui nous foute din l'brun !! lol

allé bonn'app mes gins !! adé
myrianna25/04/2013 13:10
bin ouais flobart , i devrottent faire comme ech'muguet rester à l'ombre..

ch'café y'é pret pou l'digestion
flobart25/04/2013 16:22
merci pou ch'café myrianna, j'va n'avoér ed'zoin d'un boin café , i faut q'ej'seuch'té bin écanillé ,avec mes orelles grannes ouvertes , pour ed'taleure a 18h éq j'intinche bin ech'pourcintache ed'chés chomeux !! ej'croé qu'in est parti pour batte l'record de 1997 ed'janvier !
allé adé , proufitez bin des derniers rayons d'solé , edmain cha n'sro pon l'même canchon !!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Enterrement d'une belle-mère
Cafougnette rencontre un camarade. - Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - ...............
Accéder à l'histoire