Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :alors i a personne !
annesophie26/04/2013 09:19
Bin dusse vous êtes tertous ? Allé va in est vindredi ch'est bétot l'ouiquende .Ichi in s'crot à l'automne l'pleufe alle est arvenue bin ouai que sale temps man mère ... Bon pour ch'ti qui passe i a l'tape garnie j'ai minme mis eune potée au milieu avec des pinssees et des fleurs ed pissinlits mi j'aime bin cha ,cha m'rappel l'solel à 'tà l'heure mes gins
myrianna26/04/2013 09:39
Bonjour anneso et tertouss
Ché bieau tin bouquet ed pissinlits .Merci
Ichi aussi i fait gris aujourd'hui , hier j'ai passé m'n'aprés midi avec min pc portape a vir commint qui fonctionne, j'ai plus ker ch'tichi , in vot gramint miu et pis ché moins compliqué ou bien alors comme al dit l'niéce de m'n'homme "Tatie t'é vielle ché pour cha! ej sus quand meme continte quand ej partirai in vacance ej s'rai pas coupèe du montt.Bon ej vas faire un tit peu d'ménache
à taleur
bonne journée

flobart26/04/2013 10:19
bonjour tertous et tertoutes surtout ; car s'matin ej'sus bin intouré, 2 femmes avec mi pour boére el'café, ech'croé qu'même si o n'avont point d'solé ,el journée n'pouvoait pon miux comincher !! bon sur ses afflatries du matin , j'boé min jus d'un avalon , et j'artourne au chagrin, faut pon s'plainde d'avoér un molé d'travale , car in ravisant ches chiffes ed'chés chomeux , j'nin suis resté bégue et borne !! o sin s'roé bin passé de s'record là !! allé adé , merci pou ch'café
ami 596226/04/2013 16:05
bin pon moïin ed vénir sur ch'arnitoile ,Annesophie des fleus ed picholie ichi y n'a a arvinte ,chés camps y z'in sont jaune,flobart t'étos trop contint d'éte tout seu bin t'as pon chince biloute ,bon ichi y pleut ej fais avec

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Le travail du mineur
Cafougnette rencontre un camarade. - Alors Cafougnette, t'as trouvé d'l'ouvrache ? - Ouais, mais ch'est terripe ! Faut s'léver à quatre heures ! Fa...............
Accéder à l'histoire