Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :sam'di a l'pleufe
ami 596227/04/2013 07:51
ch'est pon unne drache , ni unne dakoire ,un taü ed timps in timps qui passe ,pour un lavache ch'est un bon ,unne b onne arrosure plus qu'un débarassure ,te pourros printe unne bonne trimpure ,nan cha s'rot plutot unne lavure unne saucure enfin mi ej cros que l'bin Dieu y fait comme chés femmes dins chés corons ,bin sin SAMEDI
ami 596227/04/2013 07:53
ch'café y fait ,Annesophie a l'chuchette y est bin bon ,ch'est pon du jus ed cauchette ni ed l'arpassache ,Cartouche y a laicher ed quo faire l'rinchette
cartouche27/04/2013 07:53
bonjour mes gins, ichi ia pleut tout l'nuit pis i pleut core, allez j'paie eune bistoule
myrianna27/04/2013 09:58
Bonjour tertouss
I pleut i pleut mais j'ai ker raviser ché gouttes ed pluie su mes carreaux et pis y'a l'odeur de l'bistoule aussi j'arsus dins mes corons avec un peu d'imagination...

Bon Samdi mes gins
flobart27/04/2013 11:16
bonjour mes gins, bon bin ichi étou sul'cote d'uzur pon d'surprise i drache ; mais bon ; 3 gouttes din 4 assiettes , un moniauw qui piche, pas d'quoi effoayer un ch'ti ! adon pour eune fin avril i fait quind même un temps a vinde des bottes ! merci pou ch'café ,et l'bistoule, os sommes bon pour ess'mette autour ed'chol tabe ,et d'rabatte ez'hottons, tous chés ramintuvries, du temps passaye ! in attindint s'solé !! ej'voé qu'note camarate ami5962 in haut d'cheul pache , iss'lanche din' littérature chés poésies pi toutes; bin mi ,j'dit qu'apres cha té d'vroés canter ; qui sait !! a m'sure cha froait pététe arvenir el solé un molé pu vite ! énon ??? lol
allé adé mes gins
ami 596227/04/2013 11:38
bin re sais Flobart si ej cante mi y va quère de l'drache pindint 40 jours ,print tin flobard et deschind sur l'plache pinse a Noé pour pon t'noyé
ichi in plus y fait frot
flobart27/04/2013 14:34
40 jours ? non d'eune pipe !! j'a plutôt quaire et qu'té continue a faire tes poèmes din s'cas là !! lol
bon a part cha , ech'timps i'est toudi gris, pi minquer qu'ichi in méditérannée pon question d'attinde et pi d'ess'dire equ'cha ira miu aveuc el marée , vu qu'ichi inn'a pon !! os sommes ed'l'arvue pour aujourd'hui ! bahhh qu'os voulez vous mes gins, faut bin s'dire qu'après ch'timps in 'ara d'laute.
voilà si os avez fini vote titiote pringére, j'a fait du café frais ; i'a pu qu'a !! allé adé
ami 596227/04/2013 15:19
bin j'arviens de l'sieste unne goutte edjus cha fait du bin ,y fait unne frodure déhors que cha dot éte interdit un frot parel achteur
merci flobart ch'est bin ti ch'meilleux ,quind t'es tout seu ,
lena27/04/2013 16:47
bonjour tertous pour nous in Bretane i pleut pas mais i fait frod !
mercredi j' ai voulu faire em jeune file , comme i faisot caud j' ai mis min panta -court et pis un t-shirt et bin résultat: j' ai min nez qui coule et j' n' arrête pas d' éternuer et pis ed tousser :
ess soir j' cros que j' vas faire un bon grog au g'nièfe ( avant j' ai n' pouvos pas j' avos mes tiots-infants à garder et i fallot que j' sois capape ed m' occuper d' eux)
quand j' pinse que l' semin'ne prochin'ne in est au mois d' mai
quand est-ce qu' in va pouvoir sortir nos maillots d' bain?
flobart27/04/2013 16:47
oué comme té dis ami5962 , et comme i a pon gramin d'monde ,ej'sroé souvint ch'meilleux !! lol
ahh faut bin rigoler un molé, faut pon qu'j el crie trop fort, si myrianna et anneso i l'intinde'te j'va cor eum'ratirer d'z'histoires !! lol ; marche, j'va plutôt aller vir su min manicraque , si j'déniche eun'séquoé a faire ed'main ,pour dire ed'pon rester inclané a s'baraque; eune tiote bradrie , cha m'plairo bin , même si j'acate érien du toute , j'aime cor bin aller ravauder la bas mi !!
allé adé mes gins
myrianna27/04/2013 17:18
ouais flobart et pis té l'plus bieau aussi hein!

hihihi lena cha t'apprindra à faire l'tite jeune fille à 82 ans la...

d'main ej vas aller ach'marché aux puces , j'adore cha mi, j'y passros l'journée , ej peux jamais rien acater avec m'n'homme ché toudis "quo qu'té vas faire d'cha? " i comprind pas li ,alors que sin frére y'é comme mi, ché l'bonheur quand qu'in peut y'aller qu'tous les 2!
myrianna27/04/2013 17:34
ej ravisse l'télé . cha y'é in a un nouvieau gouvernmint asteur i faut vire combien d'timps qui va durer , y'a un comique qui commintt tout cha ...Ch'Bon Diu i fait bien les coss , y'a fait l'Italie in forme d'botte (in est toudis dins la merte)
lena27/04/2013 18:26
té vos Myrianna l' emblinme in France ch' est el coq et minme qui cante les pieds dins l' brin et l 'Italie a n' est pas bien loin puisqu' a l' fout ess botte dins l' brin!
ami 596227/04/2013 19:01
min mi edmain ej devos aller vinte a chés puches mais j'ai pon carqué m'carrette y pleut alors edmain j'attint min jus dins min lit avec unne bistoule ,avis a chés dévoué
flobart27/04/2013 19:13
alé pon mal chélale ! si j'a bin compris ami5962 ej diroé alors vraimin au hasard ; anneso qu'al va carger t'carette, et myrianna qu'al t'aboule el jus et l'bistoule, voilà cha m'paroait bien ,mais soin a ti min camarate , comme chés fémes al font rien sans rien , am'mote equ'si t'a bin vindu a chés puches , t'es bon pou leu donner l'dringuelle . lol

allé a+
ami 596227/04/2013 20:51
ej donne rin ej garde pour mi ,mais edmain ej m'arpose ej va faire du fiun d'un min grabat

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:téquer
français:hoqueter
genre:v.
Accéder au glossaire