Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :les arondes is rifte tière ,ch'est sinne ed pleuve
ami 596228/04/2013 07:37
bonjour mes gins ej su d'jà déjouqué ,bin j'ai fait l'jus pi y a des crossants bin caud ,et l'intigel a cartouche ,bin aujord'hui pour skier pon obliger daller a Noeux ,partout in va trouver du muguet dins l'nège ,in voudrot arréter ch' l'étufe ,bin té peut pon te t'ingéle sur t'caïelle
cartouche28/04/2013 10:04
bonjour mes gins, j'arviens du sport sous l'pleufe, merci pour tin tchiot déj ami5962
myrianna28/04/2013 10:09
bonjour tertouss

merci pou ch'café et pis ché croissants , in vot qu'ché Diminche ...à 11 h j'irai al caff ker ch'vin blanc et pis j'mettrai ché verres colorés chétot comme cha am baraque l'Diminche quand min pére y'arvénot d 'sin tiercé.je m'rappelle qui disot l'meme coss pou ché z'hirondelles , i voltent bas i va pleuvoir.

Ichi ché einne belle journée . Grand soleil , ej m'in va au marché aux puches ,

Bon Diminche mes gins.

flobart28/04/2013 11:33
bonjour mes gins, temps d'brun étou sul cote d'uzur, merci pou ch'café et l'bistoule, el brule mes loupes; cha récauffe un molé, j'aro jamais cru dire cha a nice fin avril, bahhh ché mi graffe i f'ro caud assez vite , ej su pon al'presse d'avoér chés fortes caleur ; allé adé ; et bonn'app
myrianna28/04/2013 12:27
bin bin bin mes gins , que montt ed fous!!! ej vous donne l'nouvelle avant qui z'in parlent ach'journal tèlévisé français , inn'a un ichi qu'iétot pas contint d'ech'nouvio gouvernemint qui z'ont fait hier et bin y'a treuvé tout naturel ch'matin d'aller faire einne fusillatt à Rome d'vint ch'Palais du Quirinale , du qu'in va, mais du qu'in va? y'a des blessés , j'cros qu'ia pas d'morts heureussmint.
flobart28/04/2013 13:59
oué myrianna j'ai ravisé cha a 13 h aux infos, cha fait peur quand même, si cha continu, os allons faire nos courses au marqué aveuc un gilet par balle !! ché triste quand même !! bon allé j' va faire eune tiote pringére ! i a cor del pleufe , os z'iront pas loin aujourd'hui !! allé adé
ami 596228/04/2013 15:15
j'arviens d e m'sieste ech timps gris cha donne pon l'moral ,y pleut pon mais pon ed solel non pus,ej bos un café ,ej va vire pour bricoler quetcosse
flobart28/04/2013 18:38
bon bin v'là un diminche de s'couaye !! chés marchands d'glaches z'on point fait fortunes aujourd'hui, mais bon .... os sommmes point restés ramonchlés din nos canapés , os avons été quand même luronner 1h ou 2 , l'avantache ,ché qu'din'l midi drés qui qué 3 gouttes i a parsonne des chés rues, os avons yeu l'esplanate du bord de mer pour nous tout seu !! bon j'va prépérer m'pizza , el diminche swar nouzote ché cor assez souvint qu'o mingeon eune pizza;
allé adé mes gins ; pététe ad'taleure
lena28/04/2013 21:28
bonsoir tertous
eh bin nous in a eu un'n bel journée
j' ai été em prom'ner autour d' un lac (7,5km) avec em n' homme, mes 2 tiotes-files , el copine dem tiote-file et em belle-soeur et min bieau frère.après in a été goûter à l' maison dem belle soeur et d' min bieau frère : des bonnes crêpes bretonnes faites maison
cha fait du bien ed printe l' air quand i a du solel !
ch' est vrai Myrianna in vit dins un monde ed fous!
j' vous fait une tisane pour bien dormir
bonne soirée à tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ortiau
français:orteil