Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :l'oziau qu'i cante timpe au matin ,l'cat i l'print
ami 596229/04/2013 07:22
j'ai fait l'jus ,pi j'ai ramoner ech dallache ,ch't'in nouvièle semaine qui comminche et toudis de l'pleufe
flobart29/04/2013 10:01
bonjour mes gins; merci poul'jus ami5962 , comme d'habitute t'es toudis l'preume saqué de t'paillasse, t'a raison el journée appartient a ceux qui s'saque al piquete du jour !!
ichi étou i drache !! n'impeque equ'chés moniaux i chiffe'te et i pialle'té quind même , hureusmint car grace a leu rengainne in oublie pon qu'os sommes a ch'boin temps !!
marche; j'va r'mette ech' collier jusqu'à midi; et oui ché pon toudis ducasse !! allé adé
ami 596229/04/2013 13:56
cha va flobart ,parait que le soleil va revenir mais c'est une question de temps!
lena29/04/2013 15:17
bonjour tertous
v'nez in Bretane i fait bieau et ches monieaux ichi i sont contints ed canter
flobart29/04/2013 16:22
ahh bin ej'sus fin bénaiche pour vouzotes chés bretons, si vos avez un molé d'solé, ché mérité, car ed'puis l'apré z'aout ,et din chés courts jours, vos avez yeu vote dose ed'pleufe !
ichi cha n'durté pon , pour preufe; ed'puis eune coupe d'heure , el solé ir'monte el bout d'sin nez !
adé
ami 596229/04/2013 18:39
bin Cartouche y passe pon y dot éte sur l'plache a s'faire bronzer pi nous in géle
flobart29/04/2013 19:17
ohh sul'plache??? asseuré qu'non min camarate, li pi mi os habitons el même région ,et j'te prie d' croére qui n'foait pon un temps a mette ses caqueux din l'grinde bleue
i a pététe gagné al tirlotrie, et i est din chés iles balnéaire !!
lol, allé adé
lena29/04/2013 21:05
j' sus obigée ed dire quand i fait bieau in Bretane pasqu' avec el réputation qu' in a : i pleut toudis in Bretane !
j' ai minme était ramasser des bigorneaux avec em n' homme
bonne soirée tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bief
français:mauvaise terre collante et dure