Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :aujordui ch'est un jour ouvrant ,més d'main ch'est un jour d'ato
ami 596230/04/2013 07:36
comme toudis ej fais ch'café ,y a du lait ed vaque qu'j'ai été quaire a l'cinse ch'matin ,du bure et un boulot ,ej cros qu'cha s'rat assez ,y a bin sur l'dégrippant ed cartouche ,ej souhaite a tertous unne bonne jornée ,edmain pon ed traval arpos pour tertous
cartouche30/04/2013 09:51
bonjour mes gins merci ami5962 pour tin tchiot déj', cha m'rappelle des souvenirs quand j'allos cair du lait à l'cinse avec min tchiot bidon in fer blanc. ch'lait i étot tout caud tout juste sorti de l'vaque et mi j'buvos l'motié de ch'bidon in route,quand j'arrivos à m'mason , m'mère alle avot pus qu'un demi bidon d'lait
myrianna30/04/2013 10:01
bonjour tertouss

Merci ami5962 pou ch'tiot dej ,
Té d'vos faire ingueuler cartouche aprés.
ej sais pas si vous avez cha aussi mais asteur y'a ché machines dins ché rues qu'in met 1 euro et t'as du lait frais qui qué dins einne boutelle.
I pleut ichi , cha m'dérinche pas mi l'pleuff j'ai grandi avec comme in dit et pis comme al disot m'mére t'as qu'à passer intre ché gouttes té sras pon freque come cha!

Bonne journée mes braffs.!
flobart30/04/2013 10:09
bonjour mes gins, allé un tiot café avint d'artourner au chagrin, edmain ch'muguet ,aujord'hui vous dvisez de ch'lait , minque pu qu'un molé d'neiche , pi in voé l'vie in blanc !! adon , tour et ti qu'avant in savoé s'qu'os mangeoéme, in allant l'queur din chés cinses, tandis qu'asteur !!.... a m'zure din chés hyper , ché pon super !!

allé adé , et merci pou l'jus
lena30/04/2013 14:00
bonjour tertous
j' viens d' arfaire du café
quand j' étos tiote , une femme passot avec ess carette dins ches corons , pour vinte sin lait
ichi in a toudis du solel mais i a di vint ( ch' est dommache pasqu'i frot caud !
ami 596230/04/2013 18:48
bin y faudrot savoir in parlant ed lait qu'dins l'nord pas de calais in fabrique 70 sortes ed fromache ,bin ouais in fait pon que du maroilles ,té va vire sur gogole fromache de NPDC ,bin mi j'ai bin travaller épis in a un tiot peu ed solel ej sais pon si va rester pour chés vacances

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:malapatte
français:maladroit
genre:adj. ou n.m.
Accéder au glossaire