Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :i vaut mieux unne air ed fu qu'in air ed violon
ami 596203/05/2013 08:21
j'ai fait ch'café mes gins ej vous souhaite a tertous (tes)unne bonne journée ,ichi l'pleufe est arvénue ,et cros bin qu'ch'est pour tros jours ,in devrot enninvoyer dins ch'sahara ,ichi cha va in a assez
flobart03/05/2013 09:28
bonjour mes gins,merci pou ch'jus ami5962 ,cha va m'ardonner la péche , edvant d'aller souffler ch'parkinge, car os sommes pététe pon a l'automne, mais alors i a gramin d'feules qui quettes in ch'momint, pi ch'polene, nin veut tu nin vla, ...oué din mes niflettes ; ej'croé qué j'va dessaquer min tir jus dem ' poche tous les 5 mn , allé ad'taleure mes gins
myrianna03/05/2013 09:37
Bonjour tertouss

einne tiote goutte ed jus ché tout? y'a pas touché' s' pinsion ami5962? bon bin j'ajoute des tits beurres.
Ichi ch'temps y'é pas trop catholique non pus , min pére y'aurot dit ché à causs des spoutniks qui z'invottent dins ch'ciel qu'in a un temps pourri comme cha.
et pis in est jamais contint aprés i va faire caud et in va s'plaintt parel
Bonne journée
annesophie03/05/2013 10:03
Bonjour tertous Bin mi j'va vous dire l'vérité vraie ichi in a du solel un ciel bleu ouai ouai ouai Bon j'sus continte quand minme parce qu'in a eu vraimint beaucoup d'ieau auchi et là cha fait du bin . Bon j'ntique eune jatte ed café Merci ami5962 In va bintot pouvoir d'aller à l'piscine bin ouai faut ête optimiste dins l'vie cholaille Eune bonne journée mes gins J'va faire min sam'di In pus j'ai l'visite des ch'ti d'Cambrai is sont arrivés hier au soir chez mes parints et pis is vienn'tent apres midi à l'maison in va souper insempe cha va ête l'fête c'soir Youpppiiii
ami 596203/05/2013 15:25
Anne sophie ed Cambrai y t'on apporter des bétises ,ichi unne éclairchie intre deux nuaches in sait pon commint qui va faire ch'temps

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:berlaffe
français:forte gifle
genre:n.f.
Accéder au glossaire