Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :un neu ramon cha ramonne toudis mieux
ami 596204/05/2013 08:27
bonjour tertous ech café y est fait ,y des spéculos avec ,pi j'ai ramonné l'daine ichi du soleil
flobart04/05/2013 10:31
bonjour mes gins, merci pou ch'jus ami5962 , cha foait du bin édvant d'armette ech'collier jusqu'à midi, per après cha sro l'wouiquéne ; i est temps ch'cominchoait a éte arcran, reyu, maflé , flapi, bref... mort a g'noux !! pi cor , a malaise si j'néroai point eu el 1er mai !! ahhh pi aveuc chol caleur qui pointe el bout d'sin nez , vla ti pon qu'chés freumions i vienne'te pou comincher a indever chés gins , non d'eune pipe !!! bin atombé equ'cha feuch'te chés freumions noéres.
marche : après chés freumions , éch'que ché s'ro eune invasion d'sautrelles ??????
allé adé mes gins
myrianna04/05/2013 10:44
Bonjour tertouss

merci pou ch'café et pis y'a des spéculos ch'matin , in est gaté pourri!

je m'demintt quo qu'al a mingé anneso ,hier soir ,à sin diner ch'ti. em n'homme i m'a dit " bifteck frite salate" vous savez faire qu'cha... pffff j'i in frai jamais pus pour ett armercier comme cha!!

Fait caud ichi y'a un bieau solel
cha donne invie d'sortir
Bonne journèe mes gins
flobart04/05/2013 12:11
té croé cha ti myrianna biftéke frites ????
cha ch'est mi un souper ch'ti , ch'est un souper normal !! comme note président NORMAL ; lol bref, probabe qu'al euche plutôt fait un lapin aux prones aveuc un molé d'frites , ou eune carbonate , ou pourquoi pon un p'tit fricot aveuc du maroile , comme ché l'mote en ch'momint !!
pi pou ch'dessert j'vous l'donne in mille : bin un ch'tiramitsu bin sur !! allé a+ et bonn'app , car a parler d'boufftifalle cha ma donner la dall .
myrianna04/05/2013 13:41
un chtiramisu???? nan plutot des ratons!
myrianna04/05/2013 13:43
j'ai préparé un hachis parmintier pou ss'soir ej vous dis pas ..in va s'régaler
ami 596204/05/2013 18:49
Myrianna ch'est vrai qu'un fait d'bonnes frites d'un Nord Pas de Calais ,mais in minge aute cosse ,(l'carbonnate,l'co a l'bière ,l'tarte au chuque ,les gauffes a l'castonnade ,les crêpes a l'bière,du vieux boulonne,du crayeux ed Roncq ,du chti roux ,des moules au matoilles ,les flamiches ,les chicons et pi incore tout plein ed trucs
myrianna04/05/2013 19:41
bin je l'sais ami5962 , ej sus née dins l'Pas de Calais et j'y a restée quand meme 27 ans...et pis j'argrette des fos de n'ett partie! ché m'n'homme qui m'a dit qu'in savot faire qu'cha des frites mais ché dit de l'bouque d'un napolitain alors in s'in fout hein!
flobart04/05/2013 19:59
bin aujourd'hui os avons prin 1kg rin qu'a raviser ch'tiot cassis de ch'l'ordinateur !! pi aveuc tout cha o n'savont méme pon ch'qu'al o mingé annesophie, , os l'sérons ti un jour ??? j'espere qu'al va pon nous laissé su note faim !! lol
mi din l'midi j'a quere ed'temps en temps foaire gouter el maroille, et i'z'on tertous el méme réaction ; la vla :
- aaaahhh j'éroé vraimint cru equ'din m'bouque ech' gout i auroai t'été gramin pu fort equ'cho !!

bon allé j'va souper ; adé mes gins
myrianna05/05/2013 09:42
bin ouais flobart i crottent qui dottent marcher avec leur bouque ouverte chè gins aprés...!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:babache
français:baiser
genre:n.f.
Accéder au glossaire