Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :unne tiote pinsée
ami 596205/05/2013 08:24
bonjour tertous ech café y est j'ai accaté unne brioche ,y a incore du wambrechie ed Cartouche (y dure parce que s'qu'un bos ,avec modération) aujourd'hui j'ai unne pinsée pour chti qui faisot souvint ch'café pour nous aveant daller d'un l'voyette ed sin gardin ,bin y a personne ch't'année qui va y soutaiter unne bon aniversaire,in l'avot tous quaire i aurot 63 ins aujourd'hui ,min tiot Jean Pierre mais y est pu là ,s'famille a l'va y busier ,ichi un peu core lire des messaches qui nous a laicher ,ej bos unne jatte ed jus ch'matin in pinsant ti CH'DUC
myrianna05/05/2013 09:37
bonjour tertouss

Duqu'té seuches ch'duc ej te souhaite un bon anniversaire.

myrianna05/05/2013 09:39
Merci pour tin café ami5962 , Y'a un bieau solel ch'matin , ché l'étè finalmint!
Bon Diminche à tertouss
flobart05/05/2013 11:17
bonjour mes gins , ej'm'achuchonne a vouzotes pour avoér eune pinsée pou ch'duc, ch'est eune gins equ'j'nai pon connu malhureusmint , mais a m'zure qu'j ai souvint intindu parler en bien , j'éroais eu quere de dviser un molé aveuc li ; mais bon ..... ché comme cha !!! marche ; marchez mes gins , in tout cas ami5962 os pouvons éte sur equ' chi l'etoait cor là : i t'eroais répondu : ché normale qu'a ch'boin temps étt'boutele ed'bistoule al fuche cor bin rimplie ; a malaise si os seroémes in hiver din chés courts jours , té peu éte certain qu'al s'roé certainemint pon au méme niveau; et oui...os avons b'zoin d'antigel !! lol
adé mes gins
ami 596205/05/2013 14:06
bin cha y est j'ai mingé in d'sous de mtonnelle dins min gardin j'ai allumé l'kéminé fait des brochettes enfin l'solel y est là
flobart05/05/2013 17:20
ehhh bin ché bin ami5962, j'espere qu'tu té n'a mis eune boénne panchie, et surtoute j'espere qu'ta pon était attaqué par chés freumions, chés moustiques, chés wépes, ou chés malos ; car cha peut vite devnir pénibe aveuc chés tiotes bétes lo !! adon ichi sul cote d'uzur pon d'tonnelle, par conte cha tonne au loin din chés terres, , ej 'l'intind ch'l' hernu qui s'rabzine , avec chés gros tahus noérs comme eune agache!!
mi j'min fou ej'su bin au rado , in route a siroter un boin jus d'houblon !! allé adé mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:tchien
français:chien
genre:n.m.
Accéder au glossaire