Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :comme toudis
ami 596206/05/2013 07:03
chez mi qui fait l'jus ,incor du solel ed prévu ,mais faut arpridre ech collier deux jours ouvrés deux jours d'arpos ,ach mos mai c'est bin l'mos des ouvérriers
flobart06/05/2013 10:18
bonjour mes gins, merci pou ch'jus ami5962 fidele a ch'poste comme toudi , bon ichi a nice bieau solé s'matin , mais ch'temps i est in route a tourner a l'orache ; bon allé j'artourne au chagrin, faut bin gagneye ess'quinzaine ed'pequeux comme i dise'te a boulonn' .

adé mes gins
lena06/05/2013 14:36
bonjour tertous
ichi i fait un temps ed fainéant : sieste à l' ompe , goutte ed jus avec un tiot morcieau ed cake aux pommes
bon courache à cheux qui turbinent
t' à l' heure j' vas vire un'n course ed vélos avec em n' homme : l' essor breton
ami 596206/05/2013 17:13
m'arvla pon gramint ed timps ej su intrain d'arfaire l'campe a coucher ,peinture tapisserie et tout le brin ,bin j'in print chonque avec un jus d'houblon
flobart06/05/2013 20:01
ej'comprins lena qui a eune course ed'biclou qui s'appele l'essor breton ; bin tu m'étonne aveuc tout l'ieau qui vous qué su vos téte , cha n'pouvoait que s'appler comme cha ,issont essorés in pédalant !! lol
adon ami5962 fais in pon trop , faut in laisser pou d'main ; ed'main i fro jours , pi manquer equ'si té travale trop vite , in va t'ardonner aute cose a foaire ; ; qué vie ,qué jus mes amis , ché l'comble d'avoér ed' l'ouvrage a foaire dins eune cambe , et d'pon povoér foaire eune tiote pringére

allé j'va souper , al'arvoyure
lena06/05/2013 21:24
Flobart té m' fais tel'mint rigoler que j' n' ai ed maux à min vinte! lol

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
La traite d'une vache
Cafougnette, in promenade, vot sin comarate sincier à joujouque in train ed'traire inne vaque. Il n'arrête pas de se masser el'dos telmint qu'il a ma...............
Accéder à l'histoire