Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est min tour
cartouche07/05/2013 07:49
bonjour mes gins j'ai fait du café pis j'ai améné des tchiots pains aux rojins, tout i est sur l'tape servez vous
ami 596207/05/2013 09:05
bonjour ,merci Cartouche pour ch'café ,bin ichi y arpleut ,min gardin va éte arrosé ,ch'est un bien dins un sens mes pos ed chuque comminchnt a passer
flobart07/05/2013 10:19
bonjour mes gins; merci pou ch'jus cartouche, del'pleuf' , del'pleuf' , in tout cas qui vienne té pon nous dire equ'chés nappes freyatiques, qu'al feuchte a vides , ej 'zé croirai pon !!
ichi a nice cha; va méme si chés neiches din chés montanes i c'minche'te a fonde, cha n'déborde pon comme ché pauves gins la bas din l'aube ! ah issont guernis in s'momint ;
bon allé j'arprind l'mastic , jusqu'à midi !! adé mes gins
annesophie07/05/2013 10:25
Bonjour tertous Merci cartouche j'intique eune jatte Ichi l'ciel i est bin drole aussi l'pleufe alle est prevue pour jeudi inda marre Bon mardi mes gins prenez soin d'vous autes
flobart07/05/2013 15:58
ahh bin anneso , qué nouvelle??? justemint os avons babeler d'sus tin dos el 4 mai , ohh rassure te , rin d'méchant ;té nous conno os avons pas ed'vice din'l panche !! lol ;; mais quind méme pou nin définir , os eroémes eu quere ed'savoér quo qu'ché qu'ta bin pu minger a ta soirée ch'ti !! non dé z'os !!
adé
annesophie07/05/2013 19:02
Ah bin là j'cholaille mi i parait ch'est nous les finmes qu'in est curieusses comme des maguettes hahaha hihihi Quo qu'in a mingé sam'di bin rin d'bin étonnant des pizza ,des tartes aux porions ,des tartes aux champignons et pis des quiches avec eune salate deux minme! vu qu'avec foque eune ind'arot pas eu assez et pis des gaufres à l'cassonade avec un tiot g'niefe Voilà vous savez tout Eune baisse amitieusse mes camarates bonne soiree
flobart07/05/2013 19:59
merci anneso d'avoér donner ch'menu, vos avez du vous pourlequez , p'tits veinards !! lol ; bon in tout cas pour ma part ej'su contint d'avoér yeu chol réponse ,ej' resse pon sur ma faim chél cas del dire !! et myrianna o verront bin s'quelle in pinse , si al voé ch'messache; tour et ti qu'din tous nos contes et nos racontes , os étoémes loin ed'la verité a perpos d'tin r'pas !! bon allé tout chés touilleries cha m'a mis in appetit , ! ......... marche , ej 'min va souper !!

adé mes gins
myrianna08/05/2013 09:53
bin j'ai vu , chétot bien mélingé .. pizza ,tarte aux porions ,quiches ,chétot un diner européen plutot que ch'ti

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Le travail du mineur
Cafougnette rencontre un camarade. - Alors Cafougnette, t'as trouvé d'l'ouvrache ? - Ouais, mais ch'est terripe ! Faut s'léver à quatre heures ! Fa...............
Accéder à l'histoire