Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :l'estaminet du 8 mai
flobart08/05/2013 09:31
bonjour mes gins, bon bin a moinss qui a eune gins qui ecrit in méme timps qu'mi ,sinon j'su l'preume in'hui !! ch'l alambic i est su ch'fu , st'i qui nin veut qui'l prinche , ché fait pour ; pi i a eune coupe ed'croissants et des craquelins, , in va s'pourlequer, pi aujourd'hui os avons l'temps , ché férié , un rude pont qu'os allons avoér là; mi j'armet ch'collier vinderdi, i fait un grand solé en s'momint sul cote d'uzur, o verront bin ct'apréme !
adé mes gins
myrianna08/05/2013 09:58
Bonjour tertouss

j'intique einne tasse ed jus merci flobart

Ichi y'a un solel radieux ( que bande ed veinards qu'vous etes vous zautts) un long pont comme cha.
mi ej comminche à préparer mes valisses pour ché vacances.

Bonne journée mes gins

flobart08/05/2013 11:39
salut myrianna , j'espere qu'tu prinds pon ch'batiau a génes, issa cor passé quéquosse la bas , i a un batiau qui a berziller ch'quai , pi du coup i a eune tour qu'al est tout démanglée; i a cor gramin d'afligés pi 2 ou 3 ed'défunctés , ché triste , déchidémint issont guernis en s'momint in Italie,
bon bin boénne vagances, proufite bin
allé a l'arvoyure !!
myrianna08/05/2013 14:02
sus pas core partie flobart , ej prépare seulmint mes valisses tout duch'mint ...
ouais cha ché passé comme cha , y'a un batieau qui a fait ker l'tour ed controle à Genes .i nous manque pus qu'un trimblemint d' terre et pis in s'ra a poste comme cha!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:artisse
français:artiste
genre:n.m.
Accéder au glossaire