Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :vendredi ch'copain a Robinson
ami 596210/05/2013 07:37
bon ch'café y est fait ,y a des chocolatines pi du jus ed Cartouche ,j'ai ramoné l'daine,ej va travaller dernier jour de l'semaine ,a midi barbecue saumon grillé ,l'solel y est arvénu ,cha fait plaijit ,dins min gardin cha pousse ,ej bananier y grindit tous les jours pi j'ai un tiot nouviau qui est v'nu ,cha ch'est bien ,a taleur mes gins
flobart10/05/2013 10:12
bonjour mes gins, merci pou ch'café ami5962; dur dur , aujord'hui aveuc chés 2 jours qu'os avons joquer , j'eum croé lundi, nan d'eune pipe !!! ché vrai qu'ché biau un bananier , mais pour tizote i t'minque eune coupe ed 'degrés pour avoér chés bananes ?? ichi sul cote d'uzur , inna gramin d'bananiers , et pi am'zure cha dépend si issont bin camuchés et pi bin au rado de ch'vint , os arrivons cor assez souvint a vir chés bananes , mais ché des tiotes, pi adu qu'i sont placés , ej 'zé mingeroais pon , ...pour cause?? bin ch'est des bananes pollués , al sont in plein miyu d'chés autos ; j'ai pon invie d'clapser !! lol
allé adé mes gins
ami 596210/05/2013 19:04
salut Flobard ,nan y a pon ed banane ch'est des jones d'un an mais te sais ichi j'ai vu des bananiers donner des bananes ,mais des tiotes si t'inlève l'piaux y a pu rin ,mais mi ch'est pour faire ed l'hompe a ch'gardin

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:catain
français:mûre
genre:n.f.
Accéder au glossaire