Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :bonjour mes gins
annesophie13/05/2013 07:56
M'arv'là ouai j'ai eu du mau avec min manicraque faut dire que quand ches tiots is sont à l'maison ch'est rute d'pouvoir i avoir accès Mais là cha i est is sont obin à l'ouvrache obin aux étutes du cop ch'est mi aujourd'hui qui fait l'café pour vous autes i a tout su l'tape ouai parce que par tierre cha n's'rot pas commote cholaille Bon lundi à tertous avce un ciel bleu et pis l'solel aui brile j'espere qu'ch'est parel pour vous
flobart13/05/2013 10:19
bonjour mes gins ; merci anneso pou ch'café, i fait un bieau solé a nice , os avons pon d'nouvelles de ami5962 , si cha tombe i fait un tour de France in baudet du Poitou !! lol

allé adé mes gins
annesophie13/05/2013 16:57
Ouai flobart obin i est partit dins l'gardin temps qu'i n'pleut pas parce que l'pleufe alle arvient rute i parait Ichi in a eu eune belle journée mais i parait qu'inva avoir de rutes draches à partir ed mercredi in verra bin mais j'ai l'troule m'file alle va ouvrer in scooter (bin ouai cha s'dit pas in patoisant cha! mobylette peut ête ) Bonne fin d'journée mes gins j'va préparer pour l'souper
flobart13/05/2013 17:34
ouai t'a raison mobylette ch'est bin, si vraimin i feudroait l'traduire in patois scooter, mi j'diroé un esscotére !! mais mobylette ché miu cha fait année 70 !! lol; bon tojours est ti , qui feudro qu'al parte un molé plus tôt ,pour pon faire d'imprudence; pi surtoute qu'al pass'te intre chés gouttes !!
armarque nouzotes din l'midi os allons éte servi étou; pi ichi quand cha qué ,cha fait pon semblant, vaut miu s'mette au rado et attinde equ'cha passe, hureusmint cha n'durté pon longtimps; bon allé coupons là pour ess'soir , bonne soirée et a s'arvir !! adé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:mouchon
français:moineau
genre:n.m.
Accéder au glossaire