Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :bin alors ?
annesophie14/05/2013 09:09
Bin dusse vous êtes, i a pus granmint d'monte ichi !J'posse sur l'tape tout l'déjeuner avec l'goutte ed jus i a pus qu'à j'ai minme arssortit les jattes de m' Mémé avec eune potée pour nous moutrer qu'in est au printemps quand minme ! Bon mardi mes gins
flobart14/05/2013 09:49
bonjour mes gins ; bin ouai anneso in étoait d'ja pon gramin; probabe que myrianna al feuche in vagance , l'aute coup al m'a dvisé qu'al préparoait ses valises; pour cartouche pététe vagance étou !! mais pour ami5962 ;la ???? am'mote qu'i a prolongé sin ouiquéne din'l Poitou; adon ; i a raison ;i'est pinssionné , qu'i proufite !! ........... marche ; ed'main i drache ; o va zé vir tertous rapliqués su ch'forum, bin au rado ;al coyette aveuc eune jatte ed'jus ,
in tout cas merci pour avoér préperé ch'café anneso ; bon allé j'artourne au mastic, jusqu'à midi !! adé mes gins
myrianna14/05/2013 09:56
bin bonjour hein

merci anneso pou tin café et pis ché bieau ed mette des fleurs, mi, j'auros pas mis ché jattes à mèmé , té sais avec chè hommes , in sait bien qui z'ont 2 mains gauches euss....!

Ej sus pas core in vacances , j'ai pon gramint invie d'partir ch't'année , j'ai pu trop ker aller là bo duqu'in va, mais bon si in n'arriff pon à vintt i faut y'aller quand meme! ,à mon d'min vogin ché la "cage aux folles" ej vous ai tout dit!

Ichi i fait bon , ej m'in va faire min tit tour
A taleur mes gins
Einne besse amiteuss

ami 596214/05/2013 17:48
bonsoir mes gins ,cha sint bon ichi ,mi aussi j'ai quère les plantes ,les fleurs pi l'nature ,bin faites pon attintion ,j'artapisse unne campe aussi j'ai pon gramind ed timps a mi ,pi min gardin aussi ,hier j'ai mingé unne salade ed min gardin,bin nan pon unne grosse mais unne bonne ,unne n'a pon jechté unne feulle
annesophie14/05/2013 18:07
Bin voilà in va été rassuré is sont arvenus in n'devot pas crier fort cholaille Ouai ch'est bon des légeumes ed gardin je m'rappel l'année passée min garchon i avot fait un bieau potager c't'année i est amoureux du cop i a pas l'temps d'gardiner Myrianna profites t'as quand minme de l'chance d'avoir eune maison à l'mer cha canche les idées que d'toudis été à l'minme plache Enfin j'dis cha j'dis rin cholaille Flobart bin ouai i faut bin qu'inda qui vont à l'ouvrache cholaille Eune bonne soirée mes gins
lena14/05/2013 18:24
Bonjour tertous
ichi i drache: in n' a marre dech temps pourri in plus i fait frod , in est obligé dr' allumer el radiateur.
in ch' momint j' sus intrain ed taper au prope tous mes contes .In a fait un'n troupe à 3 et in donne un spectacle el 31 mai. Qund j' aurais in peu plus ed temps j' vous z' in racont'rais un'n sur el carbon.
j' voudros ête à t' plache Myrianna : mi j' adore la mer dès que j' peux ( dès qui fait assez caud ) j' vas em baigner.
Ami5962 nous ch' est des radis qu'in a déjà mingés el salade cha s'ra el seminne prochinne
Annesophie faut comprinte tin garchon vaut mieux qui s' occupe de s' tiote amoureuse el gardin i aura el temps pu tard
baisse amiteuse à vous autes
myrianna14/05/2013 18:54
bin mi aussi j'ai ker l'mer lena , mais ej veux canger , la bos ché pus trop agréap à y'aller. et pis j'ai un bel homme j'ai peur que chè fofolles al me l'prennent ! cholaille comme dirot quelqu'un qu'j'ai ker!
lena16/05/2013 10:20
bonjour Myrianna
ch' est sûr vaut mieux que té fasses attention à t' n' homme ! et pis ch' est connu ch' est italien i zont du charme!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:reine-glaute
français:reine-claude
genre:n.f.
Accéder au glossaire