Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :cantons ed'sous l'pleufe !!
flobart16/05/2013 10:08
bonjour mes gins; et oui i drache , méme din l' midi; bin au moinss tous chés grosses légeumes issront arrosaye; oué méme chélo du festival de cannes, !! lol
ah oui j'alloé oblié , et pour cause j'a point l'habitude, ech'café ; i' est cor su ch'fu , et pi pou vous recaufer un tiot molé, i'a du gnief',
servez vous mes gins ; ad'talleure
lena16/05/2013 10:23
bonjour Flobart et pis tous zautes
j' ai armarqué que quand il pleut dins el midi i fait bieau in Bretane . Pourvu que cha dur! edpus hier in a un bieau solel du coup hier in a mingé déhors et pis j' cros que ch' midi cha s'ra parel .
myrianna16/05/2013 10:26
Bonjour flobart et tertouss

merci pou ch'café y'é bien caud!

Ichi aussi i drache , ché crapets iss'vont lavés comme cha!

Ej m'in va faire canger l'huile am 'carrette et pis Samdi ché l'route des vacances jusqu'à Septimp ché bieau d'ett pinssionné hein .

Bonne journée mes gins

flobart16/05/2013 11:42
el bretagne cha vous gagne, t'a ravisé lena hier au vrépe al'télé i avoait eune émission ésspecial su l' bretagne, si no belle cote d'opale n'existoé pon , ch'est in bretagne equ'j'iroé passer mes biaux jours ed'pinssionné ! pi la bas étou i a d'quoi s'pourlequer , tout i est boin !! stop :amarons là ; cha m'donne faim toute ches galafries là , pi i est pon cor midi !!

myrianna ,adu qu'té va in vagance????? ,si ch'est pon un mystere heinnn !! jé n'voudroai pon passeye pou un méle toute !! lol allé adé
myrianna16/05/2013 12:38
bin ej vas pas loin d'Venise .pour 20 ans in a étè dins la Pouilles et chétot mieux mais chétot devenu un trop long voyage ed Turin jusque la bos (9ookm), alors ed pis 2009 in est pus trop loin ed Turin (4oo km) mais ché pas parel chétot gramint miu dins l'Sud ed l'Italie..!
annesophie16/05/2013 14:06
Bonjour tertous Ichi ch'n'est pas l'pleufe pour l'momint hier ouai d'main aussi mais là ch'est un drôle ed ciel Myrianna que chance les vacances hein ! Bon jeudi mes gins
myrianna16/05/2013 14:14
j'ai fait du cafè et pis y'a des macarons sul tapp (pas des macaronis hein)
viens avec mi anneso si cha t'dis .

bon ej m'arposs un tiot peu et pis après ej dos aller arker m'carette , je m'demintt pourquo inn cangent te jamais l'huile edvint nous zautts mystére...
flobart16/05/2013 16:37
merci pou ch'jus myrianna, et j'prind un macaron, j'a plutôt quair chel'o ;equ'des macarons su l'coin de m'n'oeul !! el puss pir quand qu'té laisse et'carette au garache , pi qui save'te equ'té va faire un long voyache, i nin proufite toudi pour démucher eune séquoé d'aute a cangeye( echu-glache; eune reule, ampoules, pi cor ,....tant et pi cor) .pi tizote t'es a t'mason , et c'mint faire pou savoir si ché vrai?? alors i cange ! pi nouzote os sommes ed'l'arvue !! on raque nos doupes ! ...marche; j'espere que pour ti , tout s'ra ok

adé mes gins
myrianna16/05/2013 19:01
bon bin ej n'ai eu pour 200 euros, i m'a mis ed l'huile "castrol" ché einne bonne marque, , cha va ej cros qui s'a bien comportè
Bon allez bonne nuit tertouss
Ad'main

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:is
français:ils