Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :Bonjour
annesophie17/05/2013 06:25
Alors là i a tout c'qui faut sur l'tape pour commincher l'journee sur les capieaux d'reules. Myrianna tin garagiste i a cru qu't"'allos faire des frites pour mette de l'Castrol ti as dit qu't'étot ch'ti enon ? cholaille Bin à part cha ichi que catastrophe avec l'pleufe pas d'féria d'Nîmes du cop pas d'ducasse,pas d'corrida (cha, cha m'va bin ) pas d'touriste bin i n'peuv'tent minme pas s'prom'ner Man mère ,man mère que printemps d'brin in s'in souviendra mes gins .Eune bonne journée à tertous
myrianna17/05/2013 09:51
Bonjour anneso et tertouss

Bin nan anneso , j'ai pas dit qu'j'étos ch'ti mais i m'a donné de l'castrol quand meme tè vos.

pas d'corrida bin ej sus bin continte!

aujourd'hui i pleut pas mais i fait gris , ej vas finir ed préparer ché derniéres coss , heureussmint ch'tannée j'ai un pc portap ej pourrai vous faire un tiot coucou ed timps in timps sinon ch'aurot été long 4 mos sans vous parler.
Bonne journée mes gins
A taleur
Merci anneso pou ch'cafè
flobart17/05/2013 10:06
bonjour tertous ,et tertoute; merci pou ch'café anneso , bin ichi a nice , el solé i a saqué el bout d'sin musiau; aveuc chés eboulmints qui a asteure , inn' fait poin bon d'habiter din l'arriere pays niçois; os vous voyez vouzotes din vos autos, pi d'un coup chés pierres qui dégaroule'té del collines su vos tiétes , cha fout la frousse quand méme !!
marche , marchez mes gins ! mi ej'su bin qua'ras d'chol mer !

allé adé
myrianna17/05/2013 11:11
et si y'arrivot un tsunami cha t'frot drole hein!
flobart17/05/2013 11:34
un sunami a nice !! oué t'a raison ch'est probabe équ'cha arrif un jour , chol terre al peut s'mette a tranner comme un tchien qui tchi d'zaiguilles !! lol
ch'est eune zone risqeye ichi , ..... manquer ; equ'méme si cha arrife , mes caqueux i seuch'té pon la d'éte trimpés !! pour cause ??? bin j'habite din chés collines !! lol

allé adé , bon'app
myrianna17/05/2013 11:47
Flobart, T'arriffes à vire l'Algérie in haut d'eutt colline??? ché un pays duqu'j'auros ker aller , y'a un coin in kabylie qui s'appelle COLLO ché un paradis sur la terre

bon app à ti aussi
flobart17/05/2013 16:01
et nan myrianna , ej voé pon l'algerie, ej voé d'ja pon la corse; j'sus din ché colline mais pon a 400 metes d'altitude;a nice in voé gramin les algériens , mais pon l'algerie !! lol

allé adé
lena17/05/2013 17:45
bonsoir tertous
cha i est j' ai été arquerre min garchon à sin lycée à Brest
bonnes vacances Myrianna ; profites del solel et pis d' la mer!
ichi el temps i est bizarre : un coup in a du solel in coup i pleut et ch' est pas les grandes caleurs ; in n'a marre dech temps là : in peut minme pas aller à la mer!
Flobart té sais quel est el 1er port algérien?
ch' est Marseille! lol
Annesophie si i fait mauvais té tranquile i a moins ed touristes!
myrianna17/05/2013 18:05
bonsoir lena,
cholailles avec tin port . je l'savos pas chelle la.
Merci pour tin souhait ed bonnes vacances, ouais ej va essayer d'profiter de l'mer .

ché valisses al sont bouclées , s'soir ej va commander des pizza ,j'ai pon invie d'cuisiner et pis d'main matin d'bonne heure ché l'transhumance , ej vas mette einne tiote huppette avec des fleurs su m'tiete..
Bonne soirèe tertouss
et pis à bétot

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:guernier
français:grenier