Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :que vint !
annesophie23/05/2013 16:17
Bonjour tertous ,man mère ichi à Nîmes in va s'involer apres l'pleufe ch'est l'vint que drole ed printemps !Ch'est sur'mint pour cha que l'arnitoile alle a du mau hier impossipe de m'connecter j'croios qu'min manicraque i étot sot mais nan nan cha v'not de l'boite .Bon jeudi mes gins.
flobart23/05/2013 16:27
bonjour mes gins, ohh ouais anneso t'a raison din Languedoc i a cor gramin d'vint la bas , mi j'a resté 5 ans al 'grande motte, et quand cha s'mettoé a souffler des chint mille diape; ej disoé toudis : ohh vinguette i fait un vint a decorner ches tauraux (de camargue bien sur) lol
ichi a nice i fait bieau , et petite brise , , os frons pon cor du surf aujord'hui ! lol

allé adé
annesophie25/05/2013 09:23
Ah bin flobart in a l'minme expression : i fait un vint a decorner ches tauraux (de camargue bien sur) Eune bonne journee à tertous Ichi l'solel i brile mais i n'fait pas caud j'cros bin qu'in va avoir du mau à s'habituer à l'caleur ed l'été qui va nous quéhier su nou tiêtes d'un cop j'ai l'troule mi
flobart25/05/2013 11:23
bonjour mes gins, bieau solé a nice ;pas trop d'vint, et surtout pas trop caud, ... ouais t'a raison anneso el caleur al va s'abouler d'un coup in méme temps qu'ches cigales el 15 join ; bon bin nous vla sam'di la s'maine s'enfuie , et en ramindo d'cha , ej'sus in vagance eune ésmaine ;
t'aleure i a eun'gin qui m'dit : ouéche équ'té va in vagance???
j'i déclaque comme cha : bin a gardin -cour !! lol

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gosse
français:enfant
genre:n.m.