Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :in attindint miux !
flobart27/05/2013 10:08
bonjour mes gins , bon bin j'arfait un molé d'café frais , ch'ti qui nin veut eune jatte , qu'il prinche , ché fait pour , pététe aveuc eune tiote bistoule étou , pou s'recauffer , ch'est pour cha que j'disoé in attidint miux , j'parloais de ch'temps , cha n'peut qu's'ameliorer !! lol ; marche ; après ch'temps là , in n'éro d'leute !! bon bin mi ej'sus in vagance 1 semaine , ej'resse am'mason ; j'va a gardin -court !

allé adé mes gins
myrianna27/05/2013 17:02
bonjour mes gins,
commint qu'cha va?
vindiousse que ché dur d'apprintt su un pc portap mamma mia...
ej sus al mer edpis1 semaine,i fait pas caud et pis in m'a volé toutes mes gouttières. que brin!
Lena, si tè passes,ej te souhaite un bon anniversaire
einne grosse besse amiteuss tertouss
annesophie28/05/2013 10:46
Bonjour tertous bon j'prind eune jatte ed café bin ouai frodj'aime bin aussi et pis par ches temps qui queurrent in n'va pas gaspiller .Myrianna niouque alors pour tes gouttières dins que monte in vit .. Ah ouai man mère j'avos passé à l'trape les ans à Lena eune grosse baisse pour m'faire pardonner hein ! Ichi il'drache alle est arvenue Flobart profites bin d'tes vacances minme à gardin cour ch'est arposant quand minme cholaille mais nan j'sus pas moqueux d'gins mi . Bonne journée mes gins
flobart28/05/2013 12:16
bonjour mes gins ,bon bin vu ch'temps qui fait méme a nice , oublions l'plongeons a chol mer !! pi 15 degrés ché pon gramin , (méme pour un berckois) , lol , tant pir, j'min va al piscine , i a moins d'méduses , pi l'ieau al est a 27

allé adé mes gins , et avec un peu d'ertard eune grosse besse a lena pou ses aches !! a l'arvoyure
myrianna28/05/2013 18:30
Bonjour vous zautts
ichi,ifait un peu caud et 10mn aprés i pleut mais bon.. j'ai pas core mis mes pieds dins l'ieau. Ej sus in train d'arfaire mette des gouttiéres in plastique ch'coup chi , pus in rame comme cha in m'les volra pus .
Bonne soirée mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gauziau
français:gosier
genre:n.m.