Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :j'roule en carrosse
flobart29/05/2013 10:21
bonjour mes gins, ,, 10 h j'a r'fait un molé d'café frais ,i a étou des tiots pains au chucolat, et des craquelins, bon bin a part ech'temps j'espere qu'os allez bien mes gins , bin a tombé qu'en ch'momint i a l'tennis l'apres midi , pour oblier ch'temps pourri qui fait , enfin quand i peuveté juer , parc'que ch'temps a paris ché pon miux !!
vos l'avez pététe comprins el tite du sujet ,che foque un jeux d'mot avec roland garros !!
j'ai pon r'vindu m'carette pour acater des bidets pi ch'carosse ! lol; faut bin rigoler un peu, i parrait que d'rire cha vaut un steak , ed'boeuf bien sur !! pon d'bidet !! lol bon allé coupons là !!
boéne journée mes gins , adé
annesophie29/05/2013 10:33
Bonjour flobart ,bin t'es in forme ti du cop té m'as fait sourire merci J'prinds un chocolat bin ouai fallot pas m'tenter et pis eune tiote jatte ca va m'récauffer. Ichi l'solel i est là mais cha n'cauffe pas quand minme in a fauque 14° à l'terrasse Bon mercredi mes gins
myrianna29/05/2013 17:39
Bonjour mes gins
beurk j'ai horreur du tennis mi
ichi,aujourd'hui y'a un bio solel mais un vint d'sot
sus continte je m'démerte bien avec min pc asteur ,ché comme pour tout hein faut de l'bonne volonté
in face de m'maison i sont in train d'faire einne baraque pas à frites mais à piedines ,ché einne spécialitè d'ichi ,cha s'rot comme des crepes mais avec de l'mozzarella ed'dins et pis du gambon ,des tomates cerise ,i va y'avoir ed l'animation au soir ,j'espére qui vont pas vintt non pus du pichon grillé, j'auros pus qu'à m'sauver vite fait..

einne besse amiteuss

bonne soirée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:étamper
français:mettre debout