Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :adé l'mois d'mai
flobart31/05/2013 10:13
bonjour mes gins , j'arfais eune goutte ed'café frais , aveuc quéques spéculos, ch'ti qui nin veut' qui s'serte li même , qui faiche comme a s'mason ! lol
bon vla l'mois d'mai scouaye !! os avons point vu gramin d'printemps, quoique din'l midi cha cor était; el pire ch'est chol caleure al va s'pointer d'un coup; comme chés cigales , el 15 join !!

allé adé mes gins
myrianna31/05/2013 17:34
Bonsoir
ichi, i pleut ej va finir par artourner à Turin si cha continue mais i z'ont dit que l'semaine prochaine i va faire caud...in verra bien
t'as raison flobart in a pas vu l'printemps,in est passé ed l'hiver à l'automne ch't'annèe
Bon ech'soir ché soirée pizza si cha vous dit m'porte al est ouverte
flobart01/06/2013 11:44
bonjour mes gins, bon s'matin j'sus un molé arcran, mate, pour cause?? bin hier au vrepe ch'etoait l'fête des vijins , bon cha fini vers minuit quand méme ch't affaire là, pi os on cor été sage pon trop d'abu; os avoémes qu'el mitan d'eune prone !! lol marche, ch'est mi grafe , os étoemes din ch'gardin , i a parsonne qui a prind s'n auto !!

bon myrianna rassure te, ech'bieau temps i s'aboule, in tout cas en France , am'mote equ'pour chol botte (Italie) ; ch'est du parel au méme, tiens bon , déssaque tin tube ed'créme solaire ed'tin cabas

allé adé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Chez le médecin
Madame Cafougnette va chez le médecin toutes les semaines . - Docteur, j'cros qu'min coeur i bat trop vite ! Docteur, j'cros qu'mes boïaux i sont lo...............
Accéder à l'histoire