Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est la crise !!
flobart11/06/2013 09:58
bonjour tertous !! ch'est la crise tout partout , même su ch'forum, i a pu eun' gins , bon j'a fait un molé d'café quand méme , i est cor su ch'fu ch'ti qui nin veul'te qui s'servte !!
ichi din'l midi cha c'minche a caufer , el solé i blaque déjà pas mal al'timpe .
allé mes gins boéne jornée a tertous ; adé
annesophie12/06/2013 11:14
Bonjour tertous Merci flobard pour l'goutte ed jus j'intique eune jatte à l'chuchette cha va m'armette !Bin ouai comme té dis i comminche à faire caud ichi l'météo alle annonche 30° du cop in a mis l'piscine in route hier v'là ti pas qu'au matin j'va vir commint qu'alle est j'vos un serpent passer vin nan ni eune ni deux j'prinds l'pelle mais in ravisant bin ch'est un orvet minme si j'n'ai pas quer ches rampants bin j'l'a laiché tranquile c'ti làl ! Mais j'ai l'troule à s't'heure d'arpartir dins l'gardin obin minme su m'terrasse derrière . Voilà ch'étot l'minute d'AnneSo cholaille . Bon mercredi mes gins
myrianna12/06/2013 16:35
Bonjour
cha va ??
Bon, bin j'in déduis,anneso, qu'un orvet cha arsonne à un serpint alors mais ché quoi ?? ej va aller vire sur Google taleur.
Ichi ché l'été aussi , i comminche à faire rudmint caud , pus grand invie ed faire grand coss seulmint ess dorer la pillule au solel.
Bonne soirée et pis ringe ett pelle anneso , S T P

annesophie12/06/2013 18:54
Bonsoir mes gins Myrianna ouai un orvet ch'est un lézard sans patte donc in dirot un serpent mais cha cligne des yux et pis cha perd es queue quand cha a l'troule Ichi aussi i fait caud man mère aujourd'hui in a eu 34° ch'est rute un hiver à pus in finir et pis là d'un cop l'été qui nous assomme pfff Bonne soirée tertous
myrianna13/06/2013 16:37
bin anneso tè vos pas cha si cha frot el meme tour à nos z'hommes quand i z'ont l'troule...

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:vuvule
français:étourdi
genre:adj. ou n.m.
Accéder au glossaire