Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :vinderdi , la s'maine s'infuie !!
flobart14/06/2013 09:55
bonjour mes gins , bin oui os sommes déjà vinderdi , cha sint bon l'ouiquéne , pi i va faire caud pour tertous pour toute la France, point d'jaloux; sauf in Italie , i parait qu'cha va quair comme vaque qui piche !! lol , quelle domache , heinn myrianna ?
mais nannn ; ch'est des cacoules tous cha ; j'a quere ed'faire indever ches gins ; t'inquiete pon , ti étou t'éros du bieau temps,
bon i reste un molé d'café ch'ti qui nin veuche i fait comme a s'mason , allé adé mes gins
myrianna14/06/2013 16:40
Bonjour bonjour,
un tit peu d'café frod quotidien ,merci flobart
Ah bon i va pleuvoir ichi?? bin tè sais , ej sus comme gramint de cht'tis ,j'ai quer quand i pleut , em n'homme y'a pas core arriver à comprintt pourquoi j'ai jamais voulu d'parapluie...et pis j'auros core quer sauter dins ché flaques d'ieau mais ej m'artiens quand meme..!
Bon in tout cas cha core été einne belle journée ed baignates aujourd'hui,
i z'ont mis des zones bleues tout partout d'vint l'plage , i faut payer 80 centimes d'euro pour 1 h , iss plaignent de l'criss qu'ia personne qui vient mais ej cros qui font rien pour arringer l'probléme.
ej dis pas cha pour mi , j'i vais à pied al plage mais pour ché gins qui veultent venir l'Diminche avec leur famille et bin inn'viennent te pus du coup.
Bonne soirée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:savonnache
français:savonnage
genre:n.m.