Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :bonjour bonjour
annesophie18/06/2013 08:01
M'manman alle a d'mandé l'tambour ... Bon arretes tes cacoules AnneSo. Commint qu'cha va aujourd'hui vous autes? Ichi cha i est l'caleur alle est installée in a eu 34° hier et là bin cha promet j'ai d'jà caud ! J'ai fais l'café j'ai mis l'pain dins l'serviette et pis dins l'frigidaire bin ravisez i a pus qu'à . Bon mardi mes gins
flobart18/06/2013 09:48
bonjour mes gins, merci anneso pou ch'café , os avons pas b'soin d'bistouille pou nous récauffer , vu les caleurs qui fait d'ja du matin ; os allons pas tarder a intinde cricailler chés cigales !! allé adé mes gins et bonne journée tertous
myrianna18/06/2013 17:03
bonjour jeunes gins
aujourd'hui aussi vla ch'tiercé ... des fos dins l'orte , des fos dins l'désorte..Cha m'rappelle einne histoire cha.
Ichi ché einne forte caleur aussi ,in est miu dins l'ieau que sul plage. Edpis hier , y'a des Français ed Marseille al mer , cha fait du bien d'arparler un tiot peu français meme si i z'ont pas l'accint ch'ti.
anneso , ch'pain dins l'serviette et pis dins ch'frigo ?? bon, bin ej va essayer aussi.
m'nhomme y'a coupé mes z'haillures pasque , hier vers 5h ,y'avot un Arape qui faisot ess priére muché derriére ...! enfin si i prie , i fait rien d'mal.
Bon allez bonne soirée et merci pou ch'café anneso

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:rinchette
français:rincette
genre:n.f.