Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :Nom pour les internautes du site
webmaster11/04/2006 21:09
Bonsoir,

Dans différents messages on trouve différentes dénominations pour les internautes qui fréquentent le site.

Ne serait-il temps de donner un nom à tous ces internautes qui font vivre se site ?

Différents noms sont évoqués ici et là :
* chti.orgonaute
* chtitonaute
* chtinaute

Que proposez-vous ?
batisse11/04/2006 21:22
Pour mi ch'est chti.orgonaute
ANDRE11/04/2006 21:42
Pour nous aussi, chti.orgonaute, quoique cha fasse un peu long.

Par cont', Batisse té vas êt' d'accord aveuc mi, passé eun' certaine ancienneté, in devrot avoir drot au titre d'Vétérans.
batisse11/04/2006 22:14
Te n'd'as des trouvales pour t'rajeunir ti... Commint veux-tu que j'soches d'accord avec ti, mi que j'chus un éternel jeune premi.

Mi j'chus nin un vétéran, mais un habitué. Et toc! Prinds cha dins tin râtelier. J'rigole hein, j'sais l'prix qu'cha coûte, j'voudros nin faire des misères à ches coplémintaires... j'buqueros plutôt chu tin nez!

Eune grosse baisse à Théresse, que j'remarque qu'elle fait tout cha qu'elle peut pour faire plaiji à tertous. A m'mote qu'elle est trop brave pour ti cheule-là.
Et eune grosse baisse à tertous pour qu'i ait nin d'jaloux. Les baisses de 59 ch'est les plus douches.
mistinguett'11/04/2006 22:22
merci pour tes doucheurs batisse, cha fait toudis du bien d'in archevoir.

Bon bin, mi aussi j' vote pour chti.otgonaute, ch'est un joli nom chti là.

J'ai p't'ête inne solution pour ses dints à André. Hier à l' télé is ont fait vire l' service des objets treuvés dins l' métro d' Londes. Y avot bien inne centaine ed rateliers. Dins l' lot, i devrot bien n'avoir quequ'zin qui vont i aller?
Quo qu' t'in pinses André?
batisse11/04/2006 22:29
Attinds, ch'est trop tôt pour qu'andré i pinse. I comminche raremint avint 23h30.

Mais p't'être qu'avec un râtelier inglais i parlerot inglais aussi bien qu'eux autres, qu'in dirot toudis qu'i ont eune penne tierre brûlinte dins leu bouque.
manou12/04/2006 08:36
bonjour à tous,
ben , mi j'vas dire que j'ai eune préférence pour chtinautes,mais
ch'est vrai ch'est eune bonne question qui nous d'minde not master web,l'débat y 'est ouvert...
bon maintenant j'sais grâce à tis'autes,pourquoi j'vos nin souvin ANDRE,quand y s'réveille de s'petite sieste vers 20 h , mi j'a pu accès à s'pc, vu que les envahisseurs y sont rintrés...à ++
j'vas allé vire si y a point des tchiots nouvieaux qui serottent
restés muchés au coin de l'rue et qui attintent qu'in ouf l'porte de ch'bistrot!!
roger12/04/2006 09:06
bonjour tertous!
pour mi aussi cha s'ra chti.orgonaute,cha suit avec l'nom du site.
loumarcel12/04/2006 11:27
Bonjour à tous,
mi aussi j'chu pour Chti.orgonaute, cha va d'soi et pour certains Chti.orgonautevétérans ch'est long à écrire mais ch'est pas graff', in a l'temps, in est presque tertous artraités.
camanette13/04/2006 19:36
bin non,rien qu'pou contrarier ch'z'hommes et pou sout'nir manou,j'vote pou ch'tinautes...

ANDRE14/04/2006 15:47
Mistinguett' al a voté comme cha:
"Bon bin, mi aussi j' vote pour chti.otgonaute, ch'est un joli nom chti là"
Al a fait eun' faute de frappe, al' a voulu taper "octogone", (enfin, j'pinse) sans s'rind' compte qu'in est bien pu nombreux que cha...
Donc, j'déclare cha bul'tin nul

Bon, Manou, n'te laiche nin indoctriner par chés mauvaise langues, pourmi, la sieste cha s'finit nin à telle ou telle heure, ch'est comme cha quait. Y suffit qu'à un momint j'ai mes deux yux qui s'freum'tent in même temps pour que ch'pocessus y seuce inclanché. In général cha dure deux heures.
Des fos y m'arrif' d'in faire eun' pétite in pleine nuit. Ch'est nin toudis les meilleures.*

Bon, j'ai apprécié que te n'as nin rel'vé ch't'histoire ed' dintier, cha, ch'est ine légende, comme si t'intindos parler eun' fos de m'adsl à vélo, n'in cros rien, ch'est que des mintiries

batisse14/04/2006 20:03
Minteux
manou16/04/2006 08:36
MERCI CA MA NE TTE , pour tin soutien, j'cros que l'bataille elle va étes dure... sans compter sur les votes annulés, cha promet bin du plaisi ...in suit l'affaire à+++

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:quénèque
français:bille
genre:n.m.
Accéder au glossaire