Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :eune baisse esspeciale pou eddy
camanette22/12/2006 21:04
j'min va d'main matin, alors,j'prinds les d'vants pou souhaiter à mossieur le webmaster un bon noel....
batisse23/12/2006 09:30
Mi j'm'in vas dins eune heure (in principe... in n'est jamais à l'abri d'eune lessive ou eune séquo ainsi qui n'a nin été faite) et j'souhaite aussi de joyeuses fiêtes à nous webmaster favori, in l'remerciint à un point qu'i peut nin s'imaginer.
therese23/12/2006 10:38
Eddy, in t'souhaite d'passer de bonnes fêtes de fin d'année et surtout si té t'in vas, coupe pas l'courant sur ch'site.
loumarcel24/12/2006 09:53
Mi aussi Eddy j'te souhaite des "Bonnes Fêtes" ed fin d'année.
Mi j'pinse toudis à Eddy quand j'passe à Haillicourt, bon ch'est pas tous les jours passe que ch'est 2 ou 3 fos dins l'année que j'passe par là, et j'pinse à tous chés gins que j'y ai connu quand j'étos gosse.
mistinguett'24/12/2006 15:57
Joyeux Noël Eddy!

T'es nous papa Noël d' ch'ti.org.

Comme li, in t' vot jamais, mais té nous a donné l' plus bieau cadeau, ch'ti pouvoir s'artrouver tous les jours intre ch'tis d' tous ches coins d' France pis d' dev'nir plus qu' des amis.

Cha ch'est vraimint un bieau cadeau...! Merci Eddy.
webmaster27/12/2006 16:22
Merci à vous tous, et je vous souhaite aussi de joyeuses fêtes de Noël.
Je viens juste à l'instant de rentrer d'Haillicourt où j'ai passé Noël en famille.
Je suis désolé de ne pas passer suffisamment de temps sur le site, mais j'ai vraiment trop d'autres choses à faire.
ANDRE27/12/2006 17:35
Ch'est vrai que ch'est dommache, mais bon, quand y faut bosser in n'peut pas faire autremint.

N'in fait pas, in met tous les jours un quien d'garde et in t'prévient si in s'fait cambrioler dins ch'bistrot (vu que ch'est ti qui paie l'assurance.

Bonne fin d'année.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:afflater
français:carresser
genre:v.