Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :BLOCAGE DU FORUM
jeanjean18/01/2007 17:44
Bonjour Web
Est-ce qu'on peut bloquer ton forum avec trop de réponse ?
therese18/01/2007 21:23
Attinds jeanjean, not' WEB, y a jamais eu sin forum bloqué, et pourtant quand in temps, in poussot des délires y aurot eu d'quoi. T'as qu'à lire, l'époque du voyage à Mayotte d'Loumarcel. Cha va t'occuper eune paire d'soirées.
batisse18/01/2007 21:49
J'tiens à préciser qu'i faut nin croire tout cha qu'i a d'écrit hein...
jeanjean19/01/2007 16:07
Chu quel site du forum EL VOYAGE A MAYOTTE ed LOUMARCEL ? mé meu un lumière pou j'artrouv !
webmaster19/01/2007 19:36
Je n'ai pour l'instant pas constaté de blocage du forum.
Si cela arrive sur un sujet, prévenez-moi.
therese19/01/2007 21:11
Jeanjean, té vas vir' à l'page 36 de discussions de comptoir té vas trouver les premiers épisodes du voyage à loumarcel et té vas in trouver plus de 50 épisodes après.

Bonne lecture
loumarcel19/01/2007 21:56
Ouais ch'étot in biau voyach'.
Mais i va falloir prév'nir Minloute qu'vers la fin d'l'année in devrot partir ar'vir not' file qui est à ch't'heure à St Barthélémy, là ch'est pas du tout parèle et pas l'minme coin.
jeanjean20/01/2007 05:58
Va essayé del trouvé din forum; mais avant cha LOUMARCEL prin t'in tiot calpin et mé y des notes. Comme cha in arvénant ed STB té pourra photographier tes paches et les mettent in imach sul forum. Té gagnera du tin et un plus ed forum y sera pas bloqué par ti.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Eboulement au fond de la mine
Cafougnette est victive d'un éboulement au fond de la mine : il est prisonnier dans une galerie avec un camarade. - Té connos inne prière, ti ? - N...............
Accéder à l'histoire