Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :Olivier éd' Bruay in Artois (parti en 1969) j'avos 15/16 ans
Olive11/03/2007 16:31
Bonjour à toutes et tous,

Je suis un Bruaysien de naissance (1953) qui a émigré dans le Sud-Est de la France vers les années 1968/1969.

J'ai fréquenté l'école Loubet, le C.E.S. de la Gare,
et le lycée Carnot, quan y'avot pu d'plache au CES éd' la gare*.

Il me serait agréable de retrouver des ami(e)s d'enfance, école ou lycée.

Mon prénom est Olivier. J'habitais Rue Leverrier.

Merci -de me contacter... ... si vous vous souvenez de moi. J'habitais rue Leverrier.

* éch'peu toudis parler patois, éj n'ai mi rien oublié !...
a 'ch't'heur, j'ai 53 ans. Mé é'sus toudis biau comme in jon' homm', et pis modeste ! ben cha !

Merci d'ém répont', si qu'cha vous arvient.
loumarcel11/03/2007 20:40
Acoute Olivier,
mi j'sus del rue Chatellerault mais as tu connu dins l'rue Leverrier inne famille qui s'ap'lot Villain? i avo aussi chés Pruvost dins l'fond del rue, i avot aussi les frères Francis et Pierre Catteau bref i a aussi les z'aut que j'me rappelle pu les noms.
Té dos connaît' aussi l'fils d'Omer, Daniel à l'bouch'rie traiteur de l'route nationale qui est ténue à ch't'heure par sin garchon.
Si t'es né in 53 té dos tous les connaît et si t'es sach' j'vas t'donner in adresse d'in gars qui a dû t'connaît et qui habito l'rue Leverrier
Olive12/03/2007 13:16
Bonjour,
Ben, cha qué j'les connos tertous !
Dins l'rue d'Chatellerault, y'avot ém'n'onc, Pierre Lagache.
Francis Catteau ch'é min biau frère ! Y'habite ichi, dins l'sud, à 3 km éd'mi. pierre y'a arvénu à Bruay.
Ché Villain y étottent à ch'coin d'él rue Leverrier.
In fesot ché diap avec Jean-michel Goyot, et pis patrick Bouchind'homme.
Ech'regretté Omer y m'a bien connu, é pis Daniel aussi y'm'connot bien, ch'éto not' bouch'rie.

In tous cas merci pour ét' réponss. Cha fait toudis plaisir d'artrouver des gins qu'in a connu.
Olive12/03/2007 13:22
J'énné oublié ed'zut, y'avot ché Finet, éch'père Finet y réparot ché vélos é pis chés mobylettes. J'ai bien connu sin garchon, Jean, et Danielle, eun' ed' ses filles.
Olive12/03/2007 13:25
J'étos voisin avec el' famill Marlard, y'avot 3 frères, Pierre, Michel, et l'aîné, Dominique.
Guy Mahert, ausi, y'habitot sul' grand route, juste avant Omer, et ech'magasin Defernez.
loumarcel14/03/2007 17:24
Olive, si tin onque ch'étot Pierre Lagache, Nicole et Nadine ch'est tes cousines, et j'les ai bien connues, mais Nicole ale s'est jamais ar'tournée d'mi alors que...., bon si tin biau frère ch'est Francis (i m'sempe qui étot marié avec Nicole Finet) t'es p'tète in Finet, j'ai aussi connu chés pu vieux des Marlard.
Bon à ch't'heure comme promis j'va t'donner l'nom de ch'l'énergumène qui resto dins l'rue Leverrier, mais j'va l'faire directemint su tin Login.
loumarcel15/03/2007 22:21
Au fait ichi in n'pose que des questions à ch'Webchef et i nous répond toudis gintimint.
ancolie6022/02/2008 23:04
mes soeurs et un frere sont allees a lecole loubet quand j'étais au lycee carnot il s'agit de joanny nadine et viviane wattez nous habitions au n°3 rue de pernes
ancolie6022/02/2008 23:06
par contre moi je cherche quelqu'un qui aurait connu rachel donnet ses parents tenaient une cooperative pres du cimetiere du N°3- il y avait aussi freddy legrand l'avez vous connu aime defonte aussi
maxou5950027/02/2008 19:49
réponse pour ancolie60
je connais un certain freddy legrand, puisque c'est mon père par contre il est originaire de LAUWIN PLANQUE à côté de Douai. es-ce le même Merci a+
BERNY14/03/2008 20:06
bonsoir a olive et merci de ton message
nous sommes a toulon depuis 17 ans
mon mari est de bruay a bientot peut etre
therese14/03/2008 20:52
Té parle vraimint pas patois Berny ?

Dis me que té l'comprinds bien, hein....... T'auros pas connu l'plache Raimbeaux à Auchel ?

J'rigole....hein....

J'te fais eune grosse baisse.(André aussi)
philippe deleval25/04/2008 19:43
J'm'rappelle bien d'ti .T'éto un camarat' à min frère. Je n'dis pon tin nom mais mi té peux vir el mien. Té t'rappell' ed' mi?

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:naque
français:odorat
genre:n.f.
Accéder au glossaire