Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :traduction menu de mariage
manuel31/07/2007 08:18
buffet froid avec buffet entrée et buffet plat de resistance

Saumon bellevue;paupiette saumon fume;papillons de charcuterie;crudites;peches au thon;asperges jambon fume;melon au porto;

jambon d york;poulet roti et fume;gogot a l ail ;roti de boeuf;

salade de pommes de terre;salade de pate au surimi;salade de riz;salade de haricot vert;salade de flageolet haricot rouge;taboule;

fromage et salade verte ;
cafe,

gateau framboise et gateau poire chocolat

champagne

merci beaucoup le mariage a lieu le 25 aout 2007

nanadette31/07/2007 12:20
j'traduis pas parce que nouzautes du saumon bellevue in n'in vos pas souvint !
(j'rigole)
par conte eune salate d'pétotes cha in connot

in tous cas j'peux vous dire qu'si vous mingez tout cha , vous allez faire eune belle indigestion !!!
et si ya des restes in peut passer l'lend'main !
oh zut , j'as oublié que j'faisot un régime!!!!
bon amus'mint à vouzautes tertouss
ch'duc31/07/2007 13:08
bonjour nanadette in t'vot pus té in ccolère, (éj rigolle) mais ché vrai té nous manque ti et babette, el meilleur ché in sauret avec inne pétote au four et in oignon au four!!!!!!
ch'duc31/07/2007 18:37
buffet frod,intrée et buffet et plat ed résistance: saumon vu d'ichi, paupiettessaumon infunqué, babioles éd charcuterie, crudités, pèches au thon, asperches,gambon infunqué,melon au porto; gambond'york,poulet roti et infunqué,cuiche ed mouton à l'al,rosbeef salate éd pétotes,salate éd macaronnis au surimi,salate éd riz,salate ed fayots vert,, salate éd flageolet fayots rouche, taboulet. fromache et salate verte, inne goutte éd jus avec inne bistoule (rhum, cognac, calva) si t'in met. gatiau: ed fruits rouche avec des framboisses des poires et du chocolat.et pur finir el tout du rotteux!!!! Manuel j' jai fait du mieux que j'ai pus et bon mariache et bon amusemint!!!!!!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ingloutir
français:engloutir
genre:v.
Accéder au glossaire